Hector 19 , 50 dagars ,


Förfest at my place!    Blev en deeel krög ,  fint som få

när ni läser detta under så försök se framför er en bild av robinson öråd eller något

FRÅN BÖRJAN var vi 14,  14 eminenta deltagare på denna ö (förfest ,)

När det var dags att lämna ön ( förfesten) och bege sig till fastlandet ( MAGGET)
så var vi bara 10 . 10 survivers

de utslagna var

ROBIN    för mycke dricka och baka en hel del pizzor

Nämner inga namn men det var en tjej.   Också för mycke dricka

KIM , fick bäras ut från lägret ( uterummet där förfesten ägdre rum)  ett antal gånger. Hade för mycket alkohol i    kroppen för bara 2 ben,  hade behövt minst 2 ben till

Rikard.  Han va "trött" efter en dag på jobbet och spriten tog väl lite väl mycket och beslöt sig för att åka hem innan något alvarligt hände..

OCH på första lappen läser jag Zübeyde Simsek..........

va hemma runt 5 tiden, jag , grannen och johan stod och snacka på torget och kolla när de stängde kebabtorget.   fin upplevelse

Sist jag va på magget blev jag av med gadrbosbrickan,   vad händer igår?  jo jag blir fan av med den jävla brickan igen... 

Hector fyllde 19 och fin skumpa som han hällde i sig




älgen är blå,  ikväll är det en vild Lagfest som väntar.  som de säger i ölens land    DE ER DAILI

Kommentarer
Postat av: j

jag gillar hur anonymt du har lyckats klämma in mig, hah! :D

2010-04-24 @ 16:09:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0