Philip Hector

Philip Hector är min vän och tänkte därför vara snäll och berätta allt jag vet om denna underbara kille...


Fint barn har många namn eller hur säger man? så här kommer alla namnen

Philip  

Hector


Hecce


Basshector


Basshunterknullet


Släpet


Ljudeffekts killen


Britta med schysst fitta  (  namnet jag har gett honom på min mobil)


Hector fick idag reda på lite betyg , MVG i webbdesign och G i motion och hälsa... ja då förstår ni vad det är för kille vi snackar om !


" Den som kan få Hector att inte säga ett ljud på 3min kommer belönas med rikedom och Nobelpris" 

Finns faktiskt en kategori i Guiness World Record bok  där hector själv ska vara tyst så länge som möjligt!
tror rekordet ligger på 2.43 om jag inte har helt fel för mig ..


Där går även rykten om att Hector har blivit våldtagen .. hemska minnen,    ( stötta han genom att gå med i klubben på facebook :  vi som stödjer våldtäcktsoffret Philip Hector  ) 


Hector älskar att strula med schyssta ....      men passa er han kan slås.....





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0