"VAAAFAN gör du på vin avdelningen "

Halli Hallå!

Ola här va !     medans Hector har sin fåniga / bögiga vita period så fortsätter jag spendera mina pengar på sprit..

Igår drog jag med 3 andra fina Trelleborgare ner till tyskland närmare bestämt Puttgarden för att fylla på förådet ! Bordershop med fyra våningar är som paradiset <3
gooo


På kvällen var det fest som gällde!    Förfest med Några fina människor och min älskling KATHARINA IMPERATRIZA!!
 
När vi var redo så drog vi vidare till 18 årsfest i parken  !  Tack Frida och Felicia 

När jag och Tandkrämen Marcus Olsson skulle bege oss hem så  ramla jag och idag är mitt knä fuckat och jag kan faktiskt inte gå !  men som hjorten sa: gjort är gjort !     ( Jag ramla P G A det isiga underlaget och inte för att jag va för full.... )

Jag kom på att jag är världens snålaste "taxi kund "   igår lyckades jag pruta ner priset  från 101 kr till 100,   Känner mig stolt över den bedriften. tack !


HECTOR  jag stöttar dig i denna vita period....  <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0