Nyår!



Nyår, och vilket jävla nyår !haha

 

ja var ska man börja?

 

Börja hos mackan med fint käk o allt, BRA GJORT  MARCUS <3

 

sen blev de taxi till svedala.

 

widman va full som vanligt och hade mycke pengar med sig. så han köpte upp allas raketer för dubbla priset. vilket slutar med att han smäller upp hela handen . haha sjukt kul !

 

Sebbe va bra på lyset och började gå in i alla borden , så vi drog ut han där ute och där fick han STÅ!

 

Helt plötsligt stod han inte där vi lämnat han och jag o Fredde påbörjar letandet.   Efter ett tag hittar jag han en femtio meter därifrån ,vid ett garage, där han står och lutar sig på en bil.   Dum som jag va så sa jag till honom att släppa bilen. vad händer?   sebbe ramlar rakt in i garageporten och skrapar upp huvudet i asfalten. skrapsår till max

 

vad hände mer?

 

jo jag lyckades att knäcka min cigarr iår igen  WIHO.  jag lyckades även tappa min champagne flaska eller ska jag säga mitt mousserande vin !   så själva  halsen på flasken gick av, detta resultera att jag skurit mig på läppen !    jag lyckades också med att tappa min nyinköpta stormtändare , så när man står där mitt i svedala city och ska tända sin knäckta cigarr (billigaste cigarren på citygross)   så hittar jag inte tändaren !

 

Vad hände mer?   jo pekka skulle bråka med oscar och jag blev riktigt arg ...

 

mer kommer jag inte ihåg.         idag kör man betongkeps till max  !

 

ha ett bra 2010<3 peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0