Veckans farligaste!!




HALLI HALLÅ Alle zusammen ! Har suttit hemma hela helgen på grund av rädsla!, rädsla för att dö. känslan är oerhört skrämmande ! ända sen i torsdags när detta såkallade "mordhot" skedde har jag haft gåshud, så mycket gåshud att till och med min gås har blivit avundsjuk . Nu sitter ni där hemma och tänker ohh nej vad har hänt denna stackars skånepåg! joo det ska jag tala om för er!

Det var i torsdags det hände, vi spelade trippeboll turneringen i skolan och allt gick hur bra som helst ! vårt lag hade vi döpt till BASSHUNTERS eftersom vi avgudar denna legend vid namn Basshunter. I semifinalen ska vi möta Pink ladies och i den oerhört seriösa och hårda innebandyn råkade jag vara lite hårdhänt och tackla självaste KEVIN O ( ni vet killen som alla i trelleborg trors känna och har gjort lille pär o,s,v

Vad händer? jo självaste Kevin O vänder sig om och säger att han ska döda mig !! detta är ungefär lika stort som att Tiger Woods har haft en sjuk springkuk under de senaste !

Så passa er där ute KEVIN O fans , han kan visst döda den killen ! och då menar jag inte att han dödar festen , för det visste vi redan !

// peace love and understanding ! // MVH BERGET

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0