Fin helg

HEJ
Hade tänkt berätta om min fina helg!

Helgen började i fredags!  Joo det är sant !        jag packade ner några öl och min Captain Morgan och vi begav oss hem till fredde ! vi blev stoppade av polisen men vi sa att vi skulle spela xbox hela kvällen..  VI LJÖG MOAHAH MOAHAH

En timme senare var vi på väg mot könsjukdomarnas Huvudstad Svedala   närmare bestämt hemma hos knuddan in Börringe !

Det blev Krök för hela slanten.  Madde va nykter...


Lördag,  jag och mina två eminenta kamrater Fredric och Sebastian begav oss till Köpenhamn vid 1 tiden. Det var solsken i trelleborg(  som vanligt)  så jag tänkte att det kommer bli en bedårande dag MEN icke ,i köpenhamn regna det .... vi drog i oss en pölse ( dansk korv som är röd) och lite bärs...  sen drog vi till Heides Bier bar .  lukta extremt mycket gammal öl och medelåldern var 41 kanske.  AWESOME , Sen blev det Ad Libitum med krök därtill

när cashen var slut tog vi tåget tillbaka.  vi var även busiga och åkte på barnbilljeter fast gränsen är 16 i danmark. MOahaha moahaha

Sen blev det 18 årsfest för Nibbe och Jacob, FINT    deras present blev.  en dansk mögelost, elefant öl och en jäger.. snällt va !!

vid 12 tiden lyckades marcus få med mig till uppenbar / horizont/ kristall.    han betala inträdet eftersom mina pengar gått åt i danmark.  SNÄLLT


Måste också berätta att inne på uppebar  fick vi på hootcez vår första sponsorpeng !   Erik Modig gav mig två 20 lappar i näven och sa att han sponsra bloggen.  jag tacka och tog emot .  dessa pengar köpte jag kebab för sen..  Men jag sa att det skulle gå till Hootchez tröjor. MOAHAHAH MOAHAHA

Peace

Kommentarer
Postat av: Modig

OLA hur kunde du lura mig :O, men kebab är fan fint på fyllan så du är förlåten !!



simma lugnt !:D

2010-03-15 @ 19:17:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0