FÖÖRLÅT

Förlåt kära vänner / icke vänner  och reste   för att vi har varit lite sega här ! 

blev en grym helg ! utgång till kommunen där friheten är större nämligen höllviken, va på Millenium och kröka ner oss lite!   


lördag

BAL , student 2010  . Fint!   Jag och min vackra Bal partner Malin var först hemma hos Mathilda tillsammans med en hel hög Nv folk !    Sen blev det limousine till strandbaden, skumpa och limo  Livin the dream !

jag ( ola)  blev sjukt pissenödig och Limon körde in vid natur reservatet i skanör !   det är inte var dag där stannar en limousine 

iallafall   Malin bad mig att ha hand om hennes mobil och pengar och eftersom jag aldrig tappat något ( förutom gadrbobsbrickan  på magget) så tog jag ju säkert hand om henens saker och självklart så lyckas ju jag att tappa hennes mobil !     lyckat eller hur.  Det var inte alls kul.    Men de hade hittat den när de städa på strandbaden och Ola kunde ta sin volvo och hämta den dagen efter !


Marcus hade snackat in sig hos en bartender och sagt att han ägde en del av strandbaden !  detta slutade med en mängd rabatt i baren.

Hector var full som vanligt och sluddrade som fan .   och han älskar att dansa , här kommer ett smakprov KVINNOR



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0